Service, Support en Doorontwikkeling

Service, Support en Doorontwikkeling

Service, support en doorontwikkeling zijn belangrijke aspecten ná de oplevering van uw website, webshop, webapplicatie of online platform. U kunt altijd telefonisch een beroep doen op onze helpdesk (zie contact). Wij begrijpen dat telefoneren niet altijd goed uitkomt. Daarom hebben we de oplossing voor de vaak voorkomende problemen uitgewerkt op deze website. Zie hiervoor het support dashboard.

Daarnaast kunnen wij u extra ondersteuning bieden via hulp op afstand. Met TeamViewer kunnen wij op afstand inloggen op uw werkstation om zo problemen te verhelpen en instructies te geven. Bovendien geven wij ook trainingen en workshops om uw kennis te vergroten en u te informeren over actuele en belangrijke thema's zoals vindbaarheid en veiligheid.

Onze ELONISAS service app geeft u onder andere meer inzicht in alle service updates. U kunt de ELONISAS Service App downloaden voor zowel iPhone als Android toestellen.

Aanvullende mogelijkheden

Wij zorgen ervoor dat u er niet alleen voor staat, ook niet na oplevering van de opdracht. Daarom maken we graag afspraken met u over service, support en doorontwikkeling, zodat u juist op cruciale momenten kunt rekenen op onze ondersteuning. Wij bieden drie soorten onderhoudscontracten aan, die altijd afgestemd kunnen worden op uw wensen.

Hosting, support en onderhoud

Een goede, betrouwbare basis is belangrijk. Lees meer over de hosting, support en onderhoudspakketten die wij beschikbaar hebben gesteld voor onze klanten. Aanvullend verzorgen we ook de periodieke controle en preventieve onderhoud voor uw website, shop, applicatie en/of platform.

Doorontwikkelingscontract (strippenkaart)

Behalve dat we ervoor zorgen dat uw internetomgeving altijd up-to-date is, kunt u binnen dit contract ook rekenen op 24+ ontwikkel-uren t.b.v. doorontwikkeling en optimalisatie van uw webomgeving. Ook kunt u met al uw vragen bij ons terecht en wij ondersteunen u graag waar nodig (hulp op afstand). Training en ondersteuning op locatie is uiteraard ook mogelijk.

Maatwerk onderhoudscontract of SLA

Zijn uw behoeften ruimer of specifieker? Dan bekijken we graag samen met u hoe we u het beste kunnen helpen. De inhoud van een maatwerkcontract is in feite simpel: hoeveel uren wenst u van onze ondersteuning gebruik te maken en wat verwacht u binnen deze uren?