Service, Support en Doorontwikkeling

Service, Support en Doorontwikkeling

Service, support en doorontwikkeling zijn belangrijke aspecten ná de oplevering van jouw website, webshop, webapplicatie of online platform. Hiervoor staat een team van 13 interne specialisten voor je klaar. 

Ben je al klant bij Elonisas? Je kunt dan altijd telefonisch een beroep doen op onze helpdesk (zie contact). Wij begrijpen dat telefoneren niet altijd goed uitkomt. Daarom hebben we de oplossing voor de vaak voorkomende problemen uitgewerkt op deze website. Zie hiervoor het support dashboard.

Daarnaast kunnen wij je extra ondersteuning bieden via hulp op afstand. Met TeamViewer kunnen wij op afstand inloggen op jouw werkstation om zo problemen te verhelpen en instructies te geven. Bovendien geven wij ook trainingen en workshops om jouw kennis te vergroten en u te informeren over actuele en belangrijke thema's zoals vindbaarheid, toegankelijkheid, privacy en veiligheid.

Aanvullende mogelijkheden

Wij zorgen ervoor dat je er niet alleen voor staat, ook niet na oplevering van de opdracht. Daarom maken we graag afspraken met je over service, support en doorontwikkeling, zodat je juist op cruciale momenten kunt rekenen op onze ondersteuning. Wij bieden drie soorten onderhoudscontracten aan, die altijd afgestemd kunnen worden op jouw wensen.

Hosting, support en onderhoud

Een goede, betrouwbare basis is belangrijk. Lees meer over de hosting, support en onderhoudspakketten die wij beschikbaar hebben gesteld voor onze klanten. Aanvullend verzorgen we ook de periodieke controle en preventieve onderhoud voor jouw website, shop, applicatie en/of platform.

Doorontwikkelings- en Support Pack

Behalve dat we ervoor zorgen dat jouw internetomgeving altijd up-to-date is, kun je binnen dit contract ook rekenen op 24+ ontwikkel-uren t.b.v. doorontwikkeling en optimalisatie. Ook kun je met al jouw vragen bij ons terecht en wij ondersteunen je graag waar nodig (hulp op afstand). Training en ondersteuning op locatie is uiteraard ook mogelijk.

  24 uren (2 uur per maand) 48 uren (4 uur per maand) 96 uren (8 uur per maand) 192 (16 uur per maand)
Aantal uren + gratis uren 23 + 1 46 + 2 92 + 4 184 + 8

Uurtarief: €90,- p/u. 

Maatwerk onderhoudscontract of SLA

Zijn jouw behoeften ruimer of specifieker? Dan bekijken we graag samen met je hoe we jou het beste kunnen helpen. De inhoud van een maatwerkcontract is in feite simpel: hoeveel uren wenst je van onze ondersteuning gebruik te maken en wat verwacht je binnen deze uren?